ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS
سرخط خبرها

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید

  • کد خبر: ۲۱۴۷۱۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید
تلگرام با ارائه چندین ویژگی جدید، تجربه گروه‌ها در سرویس خود را بازتعریف کرده و به سطح جدیدی آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز -اکنون می‌توان در گروه‌های تلگرام از استوری استفاده کرد و همچنین چندین گزینه شخصی‌سازی برای تغییر طراحی و سبک گروه‌ها وجود دارد.

با وجود این به‌روزرسانی که ظاهراً در برخی نقاط ارائه شده است، سطح گروه‌ها را می‌توان با کمک اعضا افزایش داد. سطوح بالاتر باعث می‌شود تا در گروه به برخی ویژگی‌های پریمیوم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم دسترسی داشته باشد.

در این به‌روزرسانی جدید، مدیران می‌توانند برای گروه‌های خود یک استوری منتشر کنند. نکته قابل‌توجه اینکه پاسخ کاربران به این استوری‌ها در گروه ارسال می‌شود و به همین ترتیب مکالمات جدیدی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

برای انتشار یک استوری برای گروه خود، باید روی لوگو اضافه‌کردن استوری جدید (+) در پروفایل گروه ضربه بزنید یا در بخش ویرایشگر استوری، گروه خود را انتخاب کنید.

گروه‌های بوست‌شده همچنین به گزینه‌های شخصی‌سازی منحصربه‌فردی دسترسی خواهند داشت. به‌عنوان مثال، می‌توانید رنگ و لوگو پروفایل گروه خود را تغییر دهید، یک ایموجی برای آن تنظیم کنید و تصویر زمینه‌ای را انتخاب کنید که برای همه کسانی که گروه را باز می‌کنند قابل مشاهده باشد. برای انتخاب ایموجی گروه خود نیز هزاران ایموجی ساخته‌شده توسط هنرمندان وجود دارد.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید

گروه‌های سطح بالاتر برخی از ویژگی‌های پریمیوم تلگرام را نیز خواهند داشت. برای مثال، ادمین‌ها می‌توانند یک مجموعه ایموجی سفارشی را انتخاب کنند که همه اعضا مجاز به استفاده از آن در گروه هستند، حتی اگر تلگرام پریمیوم نداشته باشند.

درنهایت، اعضای گروه‌های بوست‌شده همچنین می‌توانند به‌طور نامحدود برای پیام‌های صوتی و تصویری ارسال‌شده در گروه یک رونوشت یا زیرنویس تولید کنند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->